Ofte stillede spørgsmål

Her finder du en liste over de spørgsmål vi oftest får
1Hvad er opstartsfee?
Opstartsfee dækker over, at vi starter en e-conomicaftale op til din virksomhed og efterfølgende opsætter kontoplan så det passer til din virksomhed. Vi sørger for at lave nummerserier til din kassekladder. Vi laver også et fakturalayout med dit logo
2Hvad koster e-conomic?
Det kommer an på hvor mange posteringer du har på et år samt hvilken pakke af e-conomic du vælger. Vi har interne abonnementer som du kan købe hos os. Ring for at få mere af vide.
3Hvorfor koster det mere når I er hos kunden?
I timeprisen indgår, at vi selv har udstyr med for at bogføre hos dig. Derudover er der indregnet kørsel i timeprisen
4Hvad indgår i Klargøring til årsregnskab?
Her samarbejder vi med din revisor og gør dit bogholderi klar til at din revisor kan udarbejde dit årsregnskab. Din revisor afleverer en materialeliste til os med de ting han gerne vil have, at vi klargør for at der kan laves en årsrapport
5Hvad gør jeg hvis jeg ikke selv har en revisor?
Vi samarbejder med en del revisorer og kan sagtens henvise dig så du får kyndig hjælp
6Kan I lave mit årsregnskab?
Ja vi laver årsregnskab for enkeltmandsvirksomheder. Sammen med årsrapporten modtager du oplysningsseddel til Skat som du skal bruge til din private årsopgørelse. Vi hjælper også gerne med at taste de rigtige tal vedr. din virksomhed ind på din private årsopgørelse.
7Hvad koster det hvis I skal lave løn for mig?
Vi tager 100,- ex moms pr. lønseddel når vi laver lønbehandling. Herudover har du omkostningen til selve lønprogrammet.