Samarbejdet med os

Lige meget om du har behov for hjælp til bogføring & regnskab eller ønsker at få designet en hjemmeside vil du hos os altid møde hjælpsomme medarbejdere.

Vi har en professionel tilgang til vores arbejde og sætter en stor ære i at lære vores kunder godt at kende for at kan yde den bedste service. Vi er først tilfreds når du er tilfreds!

Vores passion

Er at yde den allerbedste service til alle vores kunder.

Vi er din loyale samarbejdspartner og behandler alle vores kunders oplysninger med stor fortrolighed.

Hvordan det hele startede

Berith er uddannet som kontorassistent v/kriminalretten i Silkeborg tilbage i 1993. Herefter fik hun arbejde som chefsekretær hos Grundfos hvor hun var i 10 år. En kort tid som vikar i lønafdelingen hos Århus Amt blev det også til, hvor hun efteruddannede sig indenfor lønadministration og havde ansvaret som lønkonsulent for 6 børn- og ungeinstitutioner i Århus Amt. Efter vikariatet holdte blev hun ansat som overassistent hos Hammel Bo- og Aktivitetscenter, hvor hun havde ansvaret for institutionens såvel som beboernes økonomi. I 2013 blev hun ansat som regnskabschef hos en privat virksomhed.

I november 2020 startede hun OfficeBoost ved siden af sin ansættelse og i maj 2021 opsagde hun sit arbejde og gik all in som selvstændig. Siden da er det kun gået fremad. Hun har idag en bogholder ansat i fleksjob foreløbig en dag om ugen og så har hun sin søn til at køre hjemmesidedelen.

Hold kontakt med os

Har du spørgsmål?

kontor@officeboost.dk

Ring til os

+45 42 21 04 18